Kereskedelmi szektorban tevékenykedő ügyfelünk számára keresünk munkatársat az alábbi pozíció betöltésére:
ADMINISZTRATÍV ASSZISZTENS
(4 órában)
feladatok:
- bejövő és kimenő számlák ellenőrzése
- könyvelés előkészítése külső könyvelőiroda számára
- kapcsolattartás a könyvelőirodával
- költségelszámolások készítése
- házi pénztár kezelése
- ad-hoc riportok készítése a tulajdonos részére
Követelmények
- középfokú angolnyelv-tudás
- gazdasági végzettség
- irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
- mérlegképes könyvelői végzettség előny
- önálló és pontos munkavégzés
- proaktív és tanulni vágyó személyiség
Munkalehetőség: http://www.8-ora-munka.hu/munkalehetoseg/?id=a8ccb80617349ac455fca4
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.