Pozícióleírás
Megbízónk részére keresünk ADMINISZTRÁTORT egy hónapos időtartamra azonnali kezdéssel.
Feladatok:
- adatrögzítés;
- körlevelek készítése;
- általános adminisztratív feladatok.
Követelmények
- Minimum középfokú végzettség;
- Magas szintű számítógépes ismeretek;
- Kitűnő Excel tudás;
- Pontosság, precízitás.
További információ
http://www.8-ora-munka.hu/munkalehetoseg/?id=e10e5a793e20beb0803a3d
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.