Pozícióleírás
Osztrák tulajdonban lévő nemzetközi partnercégünk számára keresünk munkatársat az alábbi pozíció betöltésére:
ASSZISZTENS
Feladatok:
- Értékesítési csapat, területi vezetők adminisztratív támogatása;
- Külföldi és belföldi partnerekkel való kapcsolattartás;
- Üzleti utakon való aktív részvétel, tolmácsolás, fordítás NÉMET nyelven;
- Az iroda akadálytalan működésének ellátása;
- Telefonok, e-mailek, faxok kezelése;
- Számlák, levelek iktatása;
- Postázási feladatok ellátása;
- Utazásszervezés, szállásfoglalás;
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Követelmények
- Minimum középfokú végzettség
- Tárgyalóképes NÉMET nyelvtudás
- Minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Magas szintű Word, Excel és Power Point felhasználói gyakorlat
- Kiváló kommunikációs és szervező készség
- Pontos, precíz munkavégzés
- Rugalmas, kedves, türelmes személyiség
További információ
http://www.8oramunka.hu/munkalehetoseg/?id=e44edf6961bd9328d2fc35
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.